dinsdag 21 september 2010

400 Volgers, beloofd is beloofd...

Yip we hebben vandaag de 400 volgers gehaald, tjee wat veel zeg in een hele korte tijd.
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn en elke keer ons zou trouw komen bezoeken.
Zoals we jullie beloofd hebben gaan we er nu een candy uitdoen.
We mogen van Derwent daarom een leuk kado weg gaan geven, namelijk nogmaals de Derwent puntenslijper en elektrische gum.



Wat moet je hiervoor doen:
1) je moet volger zijn van ons blog of het worden.
2) plaats de link op je blog (mag ook in de sitebar)
3) Vul je naam in en je link bij Mr. Linky hieronder.
Dit kun je doen tot 22 September, daarna gaan we de winnaar bekend maken.
Heel veel succes allemaal!
Team Derwent Nederland.



57 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het behalen van 400 volgers.

    Omdat ik graag mee ding naar deze prachtige prijs heb ik jullie candy in mijn site bar gezet en mister Linky in gevult.

    Ik hoop nog lang jullie site te mogen bezoeken, hij is top.

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dames,
    Van harte gefeliciteerd met jullie 400 volgers.
    Kan er denk ik nog wel 400 bij.
    Enne ik doe mee met de candy.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het behalen van jullie 400+ Volgers.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met zoveel volgers, ik waag graag een gokje in jullie super candy.
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik volg jullie niet via blogger, maar via bloglovin'. Ik zal mezelf ook nog even via blogger aanmelden, anders kunnen jullie het niet zien. Ik ding heel graagmee naar deze prachtige prijs. Ik zal zo een berichtje schrijven over deze geweldige weblog en dan gelijk de candy promoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 400 volgers... Dat gaat goed!! maar er kunnen natuurlijk altijd nog meer bij.....maar het begin is er voor deze leuke blog!

    Ik ding ook graag mee aan de prachtige candy.. Niet geschoten is tenslotte nog altijd mis!

    Groetjes Sandraatsjuh
    http://sandraatsjuh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met zoveel volgers. ik kom regelmatig even kijken en ben al een tijdje volger. heb hem op mijn blog gezet.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met het behalen van 400 volgers
    er kunnen er nog veel meer bij :):):)
    geweldige candy meiden
    bedankt voor deze kans
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met zoveel volgers, ik waag graag een gokje met deze supercandy
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met al jullie volgers! Vind de candy geweldig en waag graag een gokje :-)
    Succes iedereen die mee doet!
    Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd zeg met zoveel volgers!
    Op naar de 500 toch?
    Ik doe graag mee en heel erg leuk dat jullie dit weer weg willen geven zeg!!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    wat leuk dat jullie al zoveel volgers hebben!! Gefeliciteerd!!! En wat een onwijs leuke candy weer, ik doe weer graag mee hoor, bedankt!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met het behalen van 400 volgers. Er komen er vast en zeker nog wel meer bij.
    Tuurlijk doe ik gezellig mee met de candy. Ik zet m in mijn sidebar en dan maar duimen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, gefeliciteerd met de 400 volgers. Geweldig. En bedankt voor de kans om die leuke goodies te winnen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte met de 400 volgers, geweldig.
    En bedankt voor de kans om deze leuke goodies te winnen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met de 400 volgers. Geweldig dat al zoveel mensen lid zijn geworden. Prachtige Candy....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo dat gaat heel snel zeg, ik hiip een kans te maken, dus doe mee.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met 400 volgers en wat een ontzettend leuke candy hebben jullie om weg te geven.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd al zoveel volgers heel goed zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met de 400 volgers!!
    Ik doe graag mee met deze candy.

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat zijn een heleboel volgers! Blijft ook een leuk blog om te volgen!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd, maar verdient, want jullie hebben een geweldig blog! En ik vind jullie challenges TOP!

    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met 400 volgers! En natuurlijk doe ik graag mee en wil best een gokje wagen.

    GR Akkemarijke (kaartenvrouwtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat veel zeg. Gefeliciteerd hoor!

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd !! Nu op naar de 500 !!!
    Bedankt voor de candy , iedereen veel succes .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeliciteerd met de 400 volgers!
    Ik doe ook graag mee met deze leuke give away! :)

    linkje staat in men sidebar ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met het behalen van de 400 volgers!!! Ik doe graag mee met de candy en zet de link op mijn blog.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey,
    Wat leuk zeg. Een ongelooflijk gave candy.
    Ik doe zeker mee om een kansje te wagen.
    Ik heb hem al geplaatst in mijn sidebar en ik was natuurlijk al lang volger van jullie blog.

    Lieve groetjes Patricia

    http://kaartenshoppatricia.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met jullie 400 volgers! Wat een leuke candy geven jullie weg, als trouwe Derwent fan wil ik ook wel een kansje wagen. De candy wordt in mijn sidebar gelinkt en volger was ik al. Veel succes en op naar de 500!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met jullie 400 volgers dat er nog maar velen zullen volgen.
    Heb jullie link in me sidebar geplaatst.
    En volger was ik al.

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Ben volger geworden, en heb jullie link op mij Blog geplaatst.
    En natuurlijk wil ik een kansje wagen.
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  32. gefeliciteerd en nu op naar 1000. gaat zeker lukken en bedankt voor de leuke blogcandy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met de 400 volgers dames! En super gave candy weer! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met de 400 (en meer) volgers. En wat een geweldige blogcandy!
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hallo!!

    geweldig 400!!
    ik was al eerder van plan om te volgen maar,
    het is af en toe best druk:P
    maar ben het nu echt geworden!!

    dikke kus sam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Proficiat met 400 volgers, daar komen er vast nog wel heel veel bij ! Wat een leuke blogcandy daar wil ik graag aan meedoen.
    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een geweldige blogcandy... Wow!
    "Gefeliciteerd" met de 400 volgers (en meer)!!

    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben erg blij dat jullie blog heb gevonden.
    Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oeps, sorry, ik zou mijn naam voor de challenge plaatsen, maar heb per ongeluk hier nogmaals mijn naam neergezet. Willen jullie deze even verwijderen, want ik sta ook al op nr. 18, en hoef er niet 2x in te staan.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd dames! Het is een geweldig blog dus ik zou zeggen ga zo lekker door met z'n allen.
    Graag wil ik ook wel een gokje wagen naar die geweldige prijs. Lijkt me echt super handig om te gebruiken.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een leuke en zeer praktische candy! Super dat jullie blog nu al meer dan 400 volgers heeft, Gefeliteerd! vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hallo!

    is er al wat bekend over challenge 9#??
    ben super nieuwsschierig naar challenge 10#!!

    dikke kus sam

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Sinds een maand geleden aangeschaft, de derwentpotloden en onverwachts kwam ik op deze blog, geweldig leuk. Daarom ben ik volger bij jullie geworden, dan kan ik alles over derwents bijhouden, op naar de 450 volgers zal ik maar zeggen, veel succes toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met het behalen van de 400 volgers. Geweldig toch?? Bedankt voor de kans om te winnen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oeps, ik was 't helemaal vergeten en ik heb zo'n puntenslijper hard nodig hihi.

    Je zit zelfs al boven de 400 volgers; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. 400 volgers top hoor! op naar de volgende 400 en meer

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve dames, gefeliciteerd en laat iedereen nog lang geinspireerd worden door jullie mooie creaties! Ik doe graag mee, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met zoveel volgers, ik waag graag een gokje met deze leuek candy


    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  49. van harte met de 400 volgers!!

    de link staat inmiddels op de site

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk candy, doe graag mee.
    Ik ben ook begonnen met derwent te kleuren, toen ik voor het eerst afdrukjes ging inkleuren.
    Ik ben nog niet zo lang in blogland dus kom nu pas bij jullie en daar ben ik heel blij mee.
    Gefeliciteerd met het bereik van meer dan 400 volgers.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een mooi blog! Maandag ben ik jarig en krijg ik mijn eerste Derwents... Was nu alvast aan het zoeken naar tutorials en dus ook gelijk maar volger geworden. Bedankt voor alle informatie!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wow, 400 alweer..... en richting 500..... wat gaat dat sne zeg...proficiat...groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke blogcandy! gefeliciteerd met de 400 volgers.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  54. geweldige candy. Zoveel volgers, knap hoor! Doe zo voort zou ik zeggen.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie