dinsdag 28 maart 2017

Fijne Paasdagen


Hallo allemaal

Vandaag heb ik voor jullie alvast een Paas kaart om te laten zien.
Met een paar weken is het al zover.


De Digi  Some Bunny Loves You is van The Paper Nest Dolls.
En ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C530-C600
Kleding-C030-C020-C040-C480
Konijn-C670-C180

Het DP is van Pink Paislee al een hele oude serie.
Ik vond nog verschillende vellen tussen mijn papier-voorraad
en het is nog steeds leuk om te gebruiken.

De stansen die ik gebruikt heb zijn van: Noor en Spellbinders.
De bloemen en veren komen ook uit eigen voorraad.


Jullie kunnen nog met onze Challenge meedoen
 tot en met 7 april 23.55 uur.
Het Thema is:
Kaarten met meer dan 1 vouw

Dus pak je potloden en doe gezellig met ons mee!



1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Joukje! Mooie kleurtjes en gave bloementoef! Echt voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie