maandag 22 mei 2017

Dr Bwho

Vandaag mag ik weer een kaartje laten zien.



Toen ik deze Dr Who van Teddy Bo zag moest ik gelijk aan vroeger denken. Dr Who, die zich kon verplaatsen via een telefooncel. Maar toen ik op internet ging zoeken om te kijken voor de kleuren enzo, kwam ik erachter dat er wel 12 personen Dr Who hebben gespeeld. En dat die sjaal wel 5 verschillende kleurencombinaties heeft gehad. Nou, voor mij blijft de 4e Dr Who met zijn krullen en zijn sjaal de enige echte!!! (waarschijnlijk ook omdat die afleveringen de enige waren die in Nederland werden uitgezonden)
Ik vond in ieder geval ook nog een papiertje uit een blokje van Authentique dat ik er wel jaren '70 uit vond zien. En omdat de afbeelding al druk genoeg is heb ik de rest van de kaart eenvoudig gehouden.

Voor het kleuren heb ik de volgende Faber Castell Polychromos potloden gebruikt:

Teddy Bo: 132 + 187 + 182 + 178 + 175
Vestje + Hoed: 130 + 191 + 188 + 190 + 103
Sjaal: 103 + 188 + 192 + 156 + 158 + 184 + 183 + 268 + 152 + 145
Telefooncel: 151 + 145 


3 opmerkingen:

  1. Teddy past perfect bij je papier, Bwhonderfull !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk jeugd sentiment. Je kaart is prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Janette! Gave kleurtjes :)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie