dinsdag 20 juni 2017

Sexy lady...




Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog. Wat boffen we met het weer, hebben jullie dan ook minder zin om te knutselen. Vandaag laat ik jullie een leuke uitschuif kaart zien. Deze kwam ik tegen op You Tube. De maten zijn alleen in inches en als jullie het leuk vinden zal ik het aanpassen aan centimeters. Nou de tekst verraadt het al en deze kaart heb ik gemaakt voor mijn man. Een andere met een ander plaatje gemaakt voor mijn vader alleen vergeten er een foto van te maken😊. Ik blijf deze digi's geweldig vinden om aan mannen te te geven, altijd een succes. Voor de liefhebbers de kleurtjes die ik heb gebruikt:
haar 180-183-185
suite 217-223-121
strik 151-143
cadeau alle Luminanche 548-039-846-736
huid: L866-F189-L872-L821


Nou bedankt weer voor jullie bezoek en de eventuele reactie die je achter laat. Ik wens iedereen een mooie en ☀️ Dag toe. Tot de volgende keer maar weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie