vrijdag 30 juni 2017

Veel Geluk!

Goede morgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien met een digi van onze sponsor van deze maand


De digi heet 'Apple House' en leent zich perfect voor een verhuiskaart.
De digi heb ik weer ingekleurd met Faber Castell Polychromos. 

gebruikte kleurpotloden:
groen: 170-168-174
zalmroze: 132-189
zuurstokroze: 129-193
paarsrood: 193-133-194
bruin: 280-177
voor het blenden heb ik het witte potlood gebruikt.

Het designpapier komt uit een hele oude paperpad van Basic Grey - Eva. Vond de kleuren goed bij een appel passen :).
Het frame achter de afbeelding heb ik gesneden met de Silhouette.
Verder heb ik stansen van My Favorite Things, ECD en Crealies gebruikt.
De tekst en het hoekje rechtsboven heb ik 2x gestanst; op deze manier creëer je een beetje schaduw :).

Denken jullie nog aan onze lopende challenge?
Het thema is alles mag...... het enige dat 'moet' is inkleuren met kleurpotloden; maakt niet uit welk merk.
De winnaar mag een digi uitzoeken bij Sasayaki Glitter; gaaf toch?!?!

Een heel fijne vrijdag gewenst en graag tot een volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angela en wat heb je de kleurtjes mooi op elkaar afgestemd .
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan Angela, prachtig gekleurd en heel mooi gecombineerd met het papier.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie