woensdag 26 juli 2017

Drink Me.

Hallo allemaal,

Vandaag een schattig kaartje met een stempel van Gorjuss;  Sweet Tea. Ik heb mijn favoriete Scappapier Maja Design - Fika? weer eens te voorschijn gehaald. Ik vind die zo mooi in die kleurtjes. 


Bij dit plaatje hoort natuurlijk een toepasselijke Tea Time Border. Verder nog wat kant, houten vlinders en een leuke kop en schotel bedel onder de mooie bloemen verwerkt.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Kop en schotel: 160 - 136 - C270 - C280 - 249 - C680.
Shirt, strik in haar, label en touwtje: 168 - 174 - 278.
Konijn: C560 - 283 - 177 - C680.
Huid: 132 - 189 - 191.
Haar: 231 - 234 - 199.
Alles eromheen: 232.


Deze maand is de Challenge ''Anything Goes/Alles Mag'' en kun je een stempel van Gorjuss winnen, die Craftlines ter beschikking stelt. Hoe leuk is dat!!! Ik zou zeggen, waag een kansje.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Astrid. Gorjuss is heel mooi ingekleurd, die glans op haar haren zo mooi. Ook de afwerking van de kaart is top, leuk die borderrand en dat kopje als bedeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PSchitterende kaart Astrid! Prachtige kleurencombinatie en de digi is heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie