dinsdag 18 juli 2017

Holiday!

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om aan jullie een kaartje te laten zien.
Deze keer heb ik een zomers kaartje voor jullie.


Ik heb een stempeltje gebruikt van Vildastamp,en ingekleurd met 
Derwent Coloursoft Potloden.

Had alle kleurnummers opgeschreven, maar na het opruimen van mijn bureau 
ben ik mijn papiertje kwijt.
Overal gezocht maar nergens te vinden!
Dus deze keer zonder kleurnummers.

Het Design papier is een oude lijn van My Minds Eye- Goodday Sunshine.
Maar vind het wel passend bij dit stempeltje.

De stansen die ik gebruikt heb zijn allemaal van Joy/Noor

Met dit kaartje wil ik jullie inspiratie geven om mee te doen aan onze 
Challenge voor deze maand met het Thema 

Alles Mag

Als het maar met Potloden is ingekleurd.

De Challenge loopt tot 7 augustus.
Dus pak je Potloden en doe gezellig mee!

Ik wens jullie allemaal een Fijne Vakantie.











3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie