dinsdag 20 maart 2018

Bunny and Teddy

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een stempel van
Wild Rose Studio, Bunny with Teddy.


Ik heb weer een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.
Het designpapier is van Pion, Theodore and Bella.
De mallen die ik heb gebruikt zijn van Joy!crafts, Marianne Design,
Magnolia en Wild Rose Studio.



Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Konijn:103 -  119 - 131 - 180 - 182
Beertje: 119 - 131
Truitje: 168 -170
Ondergrond: 176 - 179
Achtergrond: 172 - 230 - 231

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.



6 opmerkingen:

  1. Heel mooi én lief deze kaart Ina. Prachtig ingekleurd en mooi afgewerkt. Het is een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje en supermooi gekleurd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart weer Ina!
    Wat een gave stempel heb je gebruikt..... zoooo lief dat konijntje! Ook weer prachtig gekleurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt en wat een lieve stempel is dit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie