zaterdag 10 maart 2018

Challenge maart: Verjaardag

Hallo allemaal,

Er is inmiddels weer de 10e van de maand en dat betekent dat er weer een nieuwe challenge start.
Voordat we over gaan naar de nieuwe challenge maken we eerst de winnaar van de februari challenge bekend.
Dat is geworden


nr. 2 Karin




De top 3 ziet er als volgt uit (in willekeurige volgorde)
nr. 6 Rosina
nr. 8 Ans
nr. 10 Wilma







Jullie mogen onderstaande badge op je blog plaatsen.




Maar dan nu over naar onze nieuwe challenge. Het thema is deze keer verjaardag. Ik denk dat we voor die gelegenheid allemaal veel kaarten maken. We zijn dan ook benieuwd wat jullie in gaan sturen (je mag zo vaak meedoen als je wil.


De sponsor deze keer is Stamps and Cards en je kunt de volgende prijs winnen:




Een hele mooie en voor deze challenge ook nog eens een hele toepasselijke prijs!


Challenge maart : Verjaardag
Sponsor: Stamps and Cards
Vrije stempelkeuze

Aartje



Merit en Annemarie 







Je ziet dat je met het thema verjaardag alle kanten op kunt. We zijn dan ook benieuwd naar jullie kaarten.  Je kunt je kaart inleveren tot 7 april 20.00 uur.





3 opmerkingen:

  1. o wat gaaf dat ik gewonnen heb dank je wel.
    Ook gefeliciteerd aan de top3 dames.
    En natuurlijk weer mooie kaarten DT


    ik ga even mailen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar kan ik jullie email vinden voor de prijs.
    of email mij karinerikvaneijk@hotmail.com

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo iedereen,

    Net mijn kaartje geplaatst. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en goedkeuren. Best wel lang over gedaan (ongeveer 1,5 uur) om het in te kleuren. Is wel de moeite waar voor een jarige nichtje (dochter van mijn neef).

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie