dinsdag 24 september 2019

Gefeliciteerd.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met de schattige digi van Bestie - Geisha Girl Img12a Dolls. Toen ik deze digi zag, wist ik gelijk welk papier/kleuren ik zou gaan gebruiken. Ik had niet echt bijpassende mallen en ik wist ook nog dat ik een hele oude stempel set van Marianne Design had liggen en heb deze hierbij gebruikt. Ook de tekst komt hier vanaf. De lampionnen en de waaiers heb ik met 2 kleuren beïnkt. Geeft een leuk effect zo eraan. Bij zo'n digi horen vlinders, vandaar de vlinderrand bovenaan de kaart. Verder nog wat plakparels en 2 kleine bloementjes, aan de zijkanten van de banner. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Bloemen, topje, onderjurk, speltjes in het haar en stipjes: C190 - C210 - 123.
Jurk, vliegtuigje, kralenhangers in het haar en oog: 145.
Zij kanten van het witte van het oog: 231.
Huid: 132 - 189 - 191.
Bladeren: 168 - 174.
Takjes: 283 - 177.
Haar: 232 - 199.



Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Hij is prachtig Astrid en zo gaaf aangekleed met die waaiers en lampionnen. Leuk om ook oudere materialen te blijven gebruiken vind ik. De geisha dame is prachtig ingekleurd, daar ben je echt een kei in hoor. Een hele mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie