zondag 6 augustus 2023

Zomer

Deze blogpost is ingepland, dus of het echt zomers is vandaag, is op dit moment (22 juli) de vraag.
Wel of geen zomerse dag, een zomerse kaart is wél een zekerheidje.

Voor deze zomerse kaart heb ik een digi van één van onze sponsoren van deze maand gebruikt:


Ik heb dit schattige beertje ingekleurd met Derwent Lightfast kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de gebruikte kleurnamen:
Beer: Brown Ochre-Van Dyke Brown-Chocolate
Vlinders: Sun Yellow-Dark Honey (door de glitterglue zie je daar niet veel van 😏)

Ik ben weer eens gaan rommelen tussen mijn spulletjes en kwam passend designpapier (Action - Geel) en stansen van Marianne Design (bloemen) en Joy (vlinders en strik) tegen! Voor deze stansen heb ik geel cardstock gebruikt en bewerkt met gele glitterglue.

Vinden jullie kleuren met potloden ook zo ontspannend en leuk én willen jullie kans maken op een prachtige digi van bijvoorbeeld van Amanda Jayne Designs, doe dan gezellig mee met onze Juli challenge. Dat kan nog tot morgen 20.00 uur.

Veel kleurplezier.



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie