dinsdag 1 augustus 2023

Nieuwe DT-leden

Zoals Petra in haar recente blogpost al vermeldde, heeft ze afscheid genomen van ons designteam.
Dit vinden we erg jammer, maar respecteren uiteraard haar keuze. We zijn dankbaar dat we ruim anderhalf jaar weer hebben mogen genieten van haar schitterende kleurwerk.
Petra nogmaals dank dat je voor de 2e keer in het DT hebt willen plaatsnemen en we wensen je heel veel succes met de dingen die op je pad komen.
We zijn op zoek gegaan naar vervanging.... en gevonden.
Met ingang van vandaag neemt Caroline het plekje van Petra in.

Hallo blogmaatjes,
Omdat ik vanaf vandaag lid ben van het Kleuren met Potloden designteam, wil ik me graag aan jullie voorstellen.

Mijn naam is Caroline en ik ben getrouwd met Herman. Wij wonen in het zuiden van Noord-Brabant en hebben 1 volwassen zoon. Al op jonge leeftijd maakte ik mijn kleding op de naaimachine, haakte ik kleedjes en breide truien. Daarna begon ik ook met kaarten maken. Eerst origami met theezakjes, vervolgens kaarten met 3d plaatjes en toen ontdekte ik het stempelen. Het is een uitdaging om steeds nieuwe technieken uit te proberen. Mijn hobby is mijn uitlaatklep!

Onlangs ben ik door Angela gevraagd om deel te nemen aan het design team. Lang hoefde ik daar niet over na te denken, want de laatste tijd kleur ik steeds vaker met potloden. Het is elke keer weer een feestje om een stempel mooi in te kleuren. Ik hoop dat ik jullie op mijn blog Caroline Cards kan inspireren met mijn creaties.

Crealiefs, Caroline

Naast vervanging hebben we ook gezocht naar versterking van ons DT en gevonden in de persoon van Wilma.
Ook Wilma maakt vanaf vandaag deel uit van ons DT.

Zoals ik op mijn blog mijn blogberichten begin, wil ik ook hier bij Kleuren met Potloden beginnen.

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Wilma en ik ben getrouwd met Arnold. Wij zijn de trotse ouders van 3 volwassen zonen.....Paul, Ron en Ben, 2 schoondochters.....Tanya en Kaitlin en wij zijn de trotse grootouders van 4 kleinkinderen.....Eva, Max, Luc en Evan.

Mijn eerste creatieve bezigheid was het stekken en verzorgen van bloemen en planten. Ook stond de naaimachine regelmatig op tafel om poppenkleding te maken en later kleding voor onze jongens. Maar ja, kleine kinderen worden groot en in oktober 1994 kwam de volgende verslaving om de hoek kijken, kaarten, labels en doosjes maken. Om e.e.a. met meer mensen te delen ben ik in november 2010 mijn blog begonnen: All4You. In 2012 mocht ik starten als DT-lid bij Papicolor en tegelijkertijd bij Crealies. Het Papicolor-blog is in 2020 gestopt en bij Crealies ben ik zelf na 10 jaar gestopt. 

Toen Angela mij een tijdje geleden vroeg om DT-lid bij Kleuren met Potloden te worden, heb ik toch wel even getwijfeld.....wil ik me weer opnieuw "vastleggen ", wil ik die nieuwe uitdaging aangaan? Wij hebben een druk leven.....we ondernemen van alles met de kinderen en we passen op de kleinkinderen.

Nu heb ik dan toch volmondig "ja" gezegd en ik hoop nog lang te blijven kleuren.

 Liefs, Wilma 😀😀😀

Op de creaties van ons volgende nieuwe DT-lid moeten jullie nog even wachten, maar wij willen haar nu toch al aan jullie voorstellen. We zijn heel blij dat Mirande met ingang van 1 september officieel deel uit maakt van ons DT. Mirande neemt de plaats in van Marjolein, die ons na 2 jaar helaas gaat verlaten. 

Hallo allemaal,

Ik ben Mirande Messink en ben getrouwd met Raymond. Samen hebben we twee kinderen, een zoon van 18 en een dochter van 15. Ik werk 3 dagen per week als juf op een basisschool. Dit doe ik met heel veel plezier maar naast mijn werk ben ik in mijn vrije uurtjes graag creatief bezig. Dit doe ik al van kinds af aan.  Ik maak graag kaartjes maar ook fotoalbums en plannerpagina's. Ik heb de afgelopen jaren in verschillende designteams gezeten en heb ook veel verschillende workshops gegeven bij een hobbywinkel bij mij in de buurt. Ik vind het ontzettend leuk om mijn creaties te delen. Nu Marjolein stopt als DT-lid heeft ze mij gevraagd of ik het leuk vind om het stokje van haar over te nemen. Na een poosje niet zo heel creatief geweest te zijn ben ik wel toe aan een nieuwe uitdaging. Vanaf nu mag ik jullie kaartjes laten zien die ik inkleur met mijn favoriete kleurmiddel, namelijk Faber Castell potloden. Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartjes kan inspireren. 

groetjes Mirande

Caroline, Wilma en Mirande van harte welkom in het DT van Kleuren met Potloden.
We wensen jullie veel succes..... en veel kleurplezier!


4 opmerkingen:

  1. welkom in onze kleuren met potloden ch groep dames

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo dames, welkom in ons team.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Drie bekenden voor mij! Dat gaat vast heel mooie voorbeelden geven!
    Ik ben nu al benieuwd naar hun bijdragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Caroline, Wilma en Mirande, welkom in ons DT.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie