donderdag 13 juli 2023

Kerstknuffels

Vandaag kom ik jullie een kerstknuffeltje per post brengen. Ach nee, dat is een beetje te vroeg nog. Maar toch, we zitten al in de tweede helft van het jaar. Voor je het weet is het weer Kerst.


Dit beertje is een digitale stempel en gesponsord door Amanda Jayne Designs. Ik kleurde hem in met Polychromos potloden. Een sterrencirkel gestanst, een tekst op een strookje gestempeld en dit alles geplakt op dessinpapier dat ik als kaartvorm dubbel vouwde. 


Gebruikte kleuren:

Beer 101-120-231-233
Sjaal 120-231-233
Bloem 118-199-217-223-233
Blad 165-167-199
Bloempot 120-199-231

digitale stempel Beer met poinsettia van Amanda Jayne Designs, kleurpotloden Faber-Castell Polychromos, papier DécoTime, stans Nellie Snellen, tekststempel Noor! Design 

Vind je kleuren ook zo leuk? Doe dan mee met onze challenge, dan kan je ook zo'n gave digistempel winnen. Hier vind je alle info.


Dit is mijn laatste inspiratiekaartje voor het Kleuren Met Potloden Blog, want ik ga het DT verlaten. Mijn plekje wordt overgenomen door een hele goeie opvolger namelijk Caroline Cards. Neem eens een kijkje op haar blog, want zij maakt ook hele mooie creaties. 

Groetjes en houdoe, 
 
 



5 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en de digitale heb je super mooi ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals al je kaarten is ook deze laatste kaart voor KmP weer een beauty!
    Nogmaals duizendmaal dank voor je schitterende DT-bijdrages de afgelopen periode. We wensen je veel geluk met alle nieuwe dingen die op je pad komen.
    Houdoe xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie afsluiter Petra. We gaan je missen
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtig kleurwerk en schitterend geheel, top kaart !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie