vrijdag 7 juli 2023

Lotus Fairy

 We zijn al een tijdje op zoek naar versterking voor ons designteam.
Daarom zijn we erg blij dat met ingang van 1 juli jl. 
Nelleke Boer 
ons team is komen versterken.
Nelleke van harte welkom in ons team!


Hallo allemaal,
Mijn naam is Nelleke Boer en ben sinds vorige week 66 jaar.
In februari 2022 ben ik vervroegd met pensioen gegaan en samen met mijn man Wim genieten we nu in en rondom huis van wat wij allemaal tegenkomen.
Ik ben iemand die niet stil kan zitten en ben altijd wel met iets bezig. Vroeger heb ik veel genaaid, geborduurd, gebreid en gehaakt. Ook maakte is al heel lang kaartjes. Zoals de meesten van ons begon ik met 3D. Nu haak ik regelmatig en heb het borduren ook weer opgepakt. 
 In 2012 ben ik gaan bloggen en toen ging er een wereld voor mij open. Wat was er veel te koop en wat een mooie dingen werden er gemaakt. Daarvoor was ik daar niet zo mee bezig omdat ik mijn handen vol had aan mijn gezin, en dan let je niet op dit soort dingen.
In de loop van de jaren heb ik al veel uitgeprobeerd en vind het nog steeds leuk om nieuwe dingen uit te proberen. 
Ik hou van afwisseling, dus na een serie CAS kaarten vind ik het weer leuk om wat anders te doen.
Een tijdje geleden ben ik door Angela gevraagd of ik het DT team wilde versterken. Hierin heb ik toegestemd, wat voor mij een extra uitdaging is om regelmatig te gaan kleuren.

Hier dan is dan een kaartje van mijn hand. De digi is van The Paper Shelter - Lotus Fairy. Ik heb deze gekleurd met Derwent soft colours. Daar kleur ik altijd mee. Ik heb ook geen andere, alleen nog heel oude aquarelpotloden. De nummers heb ik niet opgeschreven. Ik hoop dat jullie mijn kleurwerk waarderen en ik jullie inspiratie kan geven dit ook te doen en hoe je kleurwerk kunt verwerken op een kaart.

4 opmerkingen:

  1. Een mooi stukje Nelleke, veel plezier in het team! Je kleurt heel mooi, inspireren zal je zeker, deze kaart is daar een goed voorbeeld van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Nelleke, dat jij nu in het team van Kleuren Met Potloden bent gekomen.
    Je eerste kaartje is héél erg mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in het team Nelleke en je hebt de digi mooi gekleurd. Het is een leuke kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie