maandag 30 oktober 2023

Nieuw DT-lid

 Op 11 oktober heeft Aartje met haar blogpost voor KmP afscheid genomen. We vinden het erg jammer dat Aartje ons DT verlaat, maar respecteren uiteraard haar keuze.
Voor haar jarenlange inzet willen we haar nogmaals bedanken.
Wij denken dat we in de persoon van Angélique een waardige opvolger gevonden hebben.

 Hallo allemaal, ik ben Angélique Del Tin en per 1 november zal ik Aartje opvolgen. Ik kan nog lang niet tippen aan de kleurkwaliteiten van Aartje, ik kleurde tot voor kort nauwelijks met potloden, maar ik heb er wel plezier in. Ik kleur met Caran d'Ache Pablo. 
Ik zal kort wat over mijzelf vertellen: ik ben 54 jaar en woon in Hoorn. Mijn beide zonen zijn volwassen en de oudste heeft een zoon Nevv, die nu 1,5 jaar is. Mijn vriend Remco woont in Almelo, we zijn al ruim 15 jaar samen.
Ik werk als huishoudelijke hulp in de thuiszorg.

Ik blog al vanaf mei 2011, het was vooral een haakblog, maar die hobby ligt al een paar jaar stil en nu maak ik vooral kaarten. 

Sinds kort ben ik dt lid bij Cheerful Sketches en nu dus ook hier bij Kleuren met potloden. 

Groetjes, Angélique 

Angélique van harte welkom in het DT van Kleuren met Potloden.
We wensen je veel succes en kleurplezier.

5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie