woensdag 11 oktober 2023

afscheid met muizen

  Hallo allemaal,

Vandaag is mijn laatste blogpost hier op het Kleuren met Potloden blog. Heel wat jaartjes heb ik met ontzettend veel plezier meegedraaid op dit blog. Maar soms moet je helaas keuzes maken omdat er andere dingen (hobby en werk) aandacht vragen.

Ik sluit vandaag af met de muizen en dit staat ook gelijk voor waar ik nu mee bezig ben. Naast het kleuren met potloden ben ik vorig jaar ook gestart met tekenen met pastel potloden.  Ik volg de lessen van Cora de Boer met veel plezier (facebook CoraBoer fineart) maar in dit soort tekeningen zitten vele uurtjes werk. Hieronder een veldmuis die ik maakte.


De laatste kaart die ik voor het kleuren met potlodenblog maakte zagen jullie gisteren al bij de challenge staan. Maar als afsluiter mag hij hier nog een keertje staan

De digi is van the Paper shelter en hij is gekleurd met Faber Castel Polychromos potloden
De gebruikte kleuren zijn:
Muis: 230,231,232, 132 en 189
Bloemen: 184, 134, 160
Tong: 121
Tak: 172 en 173

Ik wens jullie allemaal veel kleurplezier en we "zien" elkaar vast nog wel vast nog wel via het blog.


11 opmerkingen:

  1. prachtige gekleurd Aartje en mooie kaartjes.
    heel veel succes en zie je in blogland

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie uitsmijter, Aartje! Maar je getekende muis is absoluut geweldig, wat een talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die getekende muis is echt prachtig en je maakte een leuke kaart als afscheid.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Aartje wat heb je die muis prachtig getekend, wat een talent en wat leuk dat je daarin verder gaat. Je hebt ook een mooie laatste kaart gemaakt voor dit blog. We zien je toch nog wel in blogland? Veel plezier en succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Aartje wat heb je de muis prachtig getekend, heel veel plezier met het tekenen !!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nogmaals heel erg bedankt voor je inzet voor het KmP blog al die jaren.
    Je uitsmijters zijn geweldig. Je kaart, maar zeker je getekende muis.
    Heel veel plezier met je tekenwerk. Ben zeer benieuwd wat je volgende tekenproject zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie tekening! Ook je kaart is mooi!
    Veel plezier met het tekenen.
    Groetjes Ina


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww, wat heb je de muis prachtig gemaaktgetekend. Zo mooi, die fijne jaartjes. Een plaatje om te zien. Ik doe het je niet na.
    Prachtige kaart ook gemaakt. Dank je voor al die jaren dat je in het DT zat van KmP. Ik blijf je natuurlijk volgen op het blog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kleurwerk heb ik altijd bewonderd maar als ik dit zie … dat is nog wel enkele niveaus hoger, prachtig hoor ! Ik blijf je zeker ook volgen en genieten van je creaties.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je deze muis prachtig getekend en gekleurd. Geweldig! Bedankt voor al je werk voor het DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die muis is prachtig! Dank je wel voor je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie