zaterdag 2 maart 2024

Gefeliciteerd.

 Hallo allemaal,

Eén van de sponsors van de februari challenge is The Paper Nest Dolls. Voor deze kaart heb ik de schattige digi van The Paper Nest Dolls - Elephant with Butterfly gebruikt. Natuurlijk mogen bij deze digi de Martha Stewart ponsen met de mooie kleine vlinders natuurlijk niet ontbreken.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden:

Olifant: 231 - 232 - 273 - 274 - 175.
Strik en vlinder: 189 - 131 - 130.
Lijf vlinder: 235 - 199.


Deze maand hebben we weer 4 leuke sponsors, namelijk Alex Sybaria Designs, All Dressed Up, Polka Doodles en The Paper Nest Dolls. Wil je ook kans maken om één van deze prijzen te winnen, je hebt nog tot en met 7 maart 20.00 uur de tijd om mee te doen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend.
Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtige kaart Astrid! Je hebt de digi ontzettend mooi ingekleurd en er heel mooi papier bij gecombineerd. De vlindertjes en ballonnen maken het een beetje speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi met deze lieve digi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie