dinsdag 19 maart 2024

Happy Birthday.

  Hallo allemaal,

Deze maand is Di's Digi Stamps één van de sponsors. Voor deze kaart heb ik de schattige digi van Di's Digi - Koala bear hugs gebruikt. Natuurlijk mocht de mooie mal van Marianne Design Collectables met het kleine schattige Koala beertje niet ontbreken. Ik heb ze lekker hangend in de takken/bladeren verwerkt. Het Koala beertje links onder heeft nog twee blaadjes op z'n koppie hangen, vond dit wel grappig zo. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Jurk, haarband, slippers en deel sokken: 156 - 155.
Boom en takken: C560 - C600 - 283 - 176.
Koala's : 231 - 232 - 233 - 234.
Haar: C560 - 283 - 280 - 177.
Binnenkant oren Koala: 132.
Bladeren: 167 - 174 - 278.
Huid: 132 - 181 - 191.
Neusjes Koala: 199.


Wil je ook kans maken om een leuke prijs te winnen, je hebt nog tot en met 7 april 20.00 uur de tijd om mee te doen.

Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart, mooi ingekleurd en die koala's er bij... superleuk.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, wat een superleuke kaart! De digi is prachtig gekleurd, leuk met die gestanste koala's erbij .

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie