maandag 22 april 2024

Birthday Wishes!

 Vandaag een verjaardagskaart met een digi van Bugaboo Stamps. 
Helaas bestaat dit merk niet meer..... maar gelukkig hebben we de digi's nog 😉.
Het schattige meisje heb ik ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden.
Helaas ben ik het briefje met de kleurnummers kwijtgeraakt, dus ik moet jullie dit keer de kleurnummers schuldig blijven.
De tekst is een digi van LOTV.

Kleuren jullie ook zo graag met kleurpotloden, doe dan deze maand gezellig met ons mee.

Een fijne maandag!

3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje, jammer dat dit merk niet meer bestaat maar volgens mij heb ik er een paar stempels van. Je hebt haar mooi tot leven gebracht met je potloden Angela en er een mooie kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurwerk Angela, het is een heel leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie