dinsdag 16 april 2024

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Al is het voorjaar in zicht, ik heb voor jullie vandaag een kerstkaart om te laten zien. Voor de kaart heb ik de schattige digi van Polkadoodles - Bella Bear Christmas - Poinsettia Flowers Bella Christmas Bear gebruikt. De 10e heb ik er eentje in het roze gemaakt met deze digi en vandaag laat ik hem in het blauw zien. Het prachtige papier is toch één van mijn lievelings Paper Pads van kerst, namelijk de Signature Collection Paper Pad - Winter Wonderland. Ik vind dat zo mooi dat je daar de poinsettia's er in hebt zitten en nu met deze digi kwam dat mooi uit, om dit zo te combineren. De Paper Pad heb ik gecombineerd met de Craft Sensations Designpad - Christmas. Ik heb op de ogen en de knoopjes van het jasje nog wat met de Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart erop gedaan. Dan komt het net ietsjes glimmend naar boven en ik vind dat een mooie effect geven. 


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos, Derwent Coloursoft en Chromaflow potloden:

Sjaal, bloempot en kleine delen rand muts: 145.
Muts, jas en poinsettia's: 145 - 151 - 199.
Bladeren: 168 - 174 - 278 - 267 - 199.
Beer: C560 - 1860 - 283.


Deze maand hebben we weer 4 leuke sponsors, namelijk Colour of Love, Last Minute Manda, Polka Doodles en The Paper Shelter. Wil je ook kans maken om één van deze prijzen te winnen, je hebt nog tot en met 7 mei 20.00 uur de tijd om mee te doen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie