vrijdag 31 mei 2024

Bloemenkaart.

  Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik een bloemenkaart voor jullie om te laten zien. RAM Stamps is één van de sponsors van deze maand en ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi van RAM Stamps - Little Fairy. Deze keer heb ik de kaart gemaakt in mijn favoriete kleur paars. Twee Design Pads met elkaar gecombineerd, met verschillende tinten paars. Verschillende snijmallen gebruikt en weer eens mijn Cuttlebug embosmal met bloemen tevoorschijn gehaald. In het hart van de geëmboste bloemen stipjes met de Uni Posca Pen Wit 0,7mm gezet en ook op de digi bij de bloemen. Met de Sakura Gelly Roller - Glaze 3D - Glossy Zwart, heb ik de ogen van het meisje en het lieveheersbeestje nog even aangetikt. Geeft een mooi effect, komt dan net ietsje omhoog. Op het hart van één bloem, heb ik nog wat Viva Gloss - Gel 000 Transparent gedaan. Voor de bovenkant van de kaart, heb ik nog de mooie Martha Stewart Pons - Pansy gebruikt. Twee paarse bloemen op elkaar geplakt en als hart van de bloem een embellishment verwerkt. De blaadjes onder de bloem zijn van Magnolia Doohickeys Rose Leaf. Als laatste nog wat plakparels op de kaart geplakt.


Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos, Derwent Coloursoft en Derwent Lightfast potloden:

Bloemen en jurk: Derwent Lightfast Violet LF1 - 249.
Gras, bladeren, stengels bloemen: 168 - 174.
Deel lieveheersbeestje: 232 - 234 - 199.
Haar en schoenen: C560 - C590.
Lieveheersbeestje: 217 - 219.
Muts, jas en legging: 125.
Stenen: 232 - 234 - 181.
Huid: 132 - 189 - 191.


Wil je ook kans maken om een leuke prijs te winnen, je hebt nog tot en met 7 juni 20.00 uur de tijd om mee te doen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie een fijn weekend toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. oh wat is dit mooi geworden... prachtige afbeelding.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Astrid! De digi is zo mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, schattig en precies in mijn kleurtjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie, fleurige kaart Astrid. Mooi die verschillende kleuren paars en de digi is mooi ingekleurd. Leuk die bloemetjes rand aan de bovenkant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie