dinsdag 28 mei 2024

Let it snow

 

Vandaag laat ik mijn reminder kaartje zien. Ik koos voor de digi van polka Doodles Theo Penquin  https://www.polkadoodles.co.uk/seal-fun-theo-penguin-digital-stamp-printable-clipart-for-cardmaking-craft-scrapbooking-stickers/
Deze kleurde ik met mijn soft derwent colours potloden. Daarna maakte ik er een kerstkaartje van. 
Het papier is van DDBD, de let it snow mal van MD. De staartjes van de zeehondjes heb ik over de rand laten lopen door deze eerst uit te knippen en daarna dat stuk over de snijmal te leggen zodat dit deel niet gesneden werd. 
Vandaag is dit de laatste creatie voor het blog Kleuren met potloden. Per 1 juli stop ik er mee.
Ik hoop dat jullie van mijn creaties genoten hebben, ook al ben ik geen kleurwonder.
Maar dat ik jullie toch kon inspireren om de kleurpotloden te pakken. 



4 opmerkingen:

  1. Nelleke we gaan jou en je prachtige kaarten missen. Dankjewel dat je deel wilde uitmaken van ons designteam.
    Ik ben er van overtuigd dat je bezoekers van ons blog geïnspireerd hebt om ook eens de kleurpotloden te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje en mooi gekleurd ook. Hoop dat je je niet gaat vervelen als je hiermee stopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie