dinsdag 22 februari 2011

Challenge 2011-4

Het is weer tijd, de 2 weken zijn weer om.
Een nieuwe challenge hier op het derwent-blog.
Maar eerst de nieuwe winnaar bekend maken.
Schitterende liefde creaties zijn er weer
voorbij gekomen.
Maar 1 is de winnaar... en dat is deze keer......

nr...........7 Toos

Van harte gefeliciteerd!

Mail even je adres naar: derwents@live.nl en je krijgt het zo snel mogelijk toegestuurd.
Ook mag je de volgende keer gastdesigner bij ons zijn!
de nieuwe Challenge... wat willen wij zien:

een jongenskaart, de kleuren zijn vrij!

wat kun je winnen deze keer:
dat is een lege kist om 36 potloden in op te bergen.



Hier de voorbeelden gemaakt door het team:

Nicole:


Thea:


Angelique

Ellen:


Dina:
annemiek:
Wil je meedoen aan de challenge?
Dat kan door je naam in te vullen hier
bij Mr. linky en je kaart door te linken in de onderste regel.
Heb je geen blog? Mail dan je kaart naar:
derwents@live.nl dan zetten wij het er op voor je!
Je kunt dat doen tot dinsdagavond 8 Maart 18.00 uur, daarna word
s'morgens de winnaar en de nieuwe challenge bekend gemaakt.
Let wel op: je mag maar 1 keer meedoen aan de challenge, en alleen
maar met een nieuwe inzending, dus geen eerdere gemaakte kaart!
Veel succes allemaal, en voor de brabanders onder ons, een fijne Carnaval!




10 opmerkingen:

  1. He wat jammer nou, ik dacht dat we tijd hadden tot 23 februari 18.00 uur, ben nog druk bezig met mijn kaart. Ik zie nu dat er staat dinsdag 23 februari, bij mij is de datum blijven hangen. Toch gefeliciteerd Toos, een mooie uitwerking.
    Deze ronde sla ik even over, ik heb niks met jongenskaarten en de prachtige doos heb ik al gewonnen.
    Succes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's echt een uitdaging, ik maak vrijwel nooit jongenskaarten, maar het is gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt toevallig goed uit met die jongenskaart. Want ik moest er eentje maken voor mijn kleinzoon.Leuke challenge.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee met de uitdaging.
    Mijn kaartje staat op mijn blog. Link heb ik ingevoerd.
    Voor mij de eerste keer dat ik met zoiets als dit mee doe.
    Wel spannend hoor.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond het een leuke uitdaging. Vind mijn kaatje wel goed gelukt. Stiekem hoop ik dat win deze keer want heb een doos nodig voor mijn potloden. haha gr GeaB

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge. Bij mannen koop ik toch sneller een kaartje omdat ik het zo lastig vind om er een te maken. Ik ben er nu met deze challenge toch maar eens goed voor gaan zitten. Ik ben blij met het resultaat en ga het zeker vaker proberen. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk blog hebben jullie. Ik heb kort geleden potloden aangeschaft en kon wel wat tips gebruiken, die vond ik dus hier!
    Alhoewel ik een "beginnend kleurder" ben, wil ik graag een poging wagen door mee te doen aan deze challenge.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb mijn kaartje geplaatst,vond het een leuke challenge.Er zijn al mooie inzendingen binnen.Succes allemaal.Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    Ik heb pas dit blog ontdekt en vind dat er erg mooie kaarten op staan. Zelf kleur ik ook met Derwent maar ik zou wel eens willen leren om schaduw om het afdrukje heen te kleuren. Zouden jullie daar eens aandacht aan kunnen besteden?

    Groetjes, Diana
    www.diana.mackenbach.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op de valreep is mijn kaartje weer geplaatst!

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie