woensdag 14 december 2011

Challenge 2011 # 24

goedemorgen allemaal.
De laatste dagen van het jaar naderen weer.
Wat gaat het ongeloofelijk snel allemaal.
Alweer 2 weken voorbij en weer een nieuwe challenge.
Bedankt allemaal voor de schitterende creaties,
we hebben ze weer met bewondering bekeken.
De winnaar daarvan is geworden:
nr....... 6 Angela

Van harte gefeliciteerd met je prijsje!
Mail even je gegevens naar derwents@live.nl en het
komt zo snel mogelijk naar je toe!

Tijd voor de laatste challenge van dit jaar.....

Natuurlijk een beetje voorspelbaar wat we willen gaan zien:


KERST!!
Het prijsje wat je hiermee kunt winnen is een set
metalicpotloden aangeboden door Ellen



Hier wat voorbeelden van het team:
Dina:



Ellen:

Arjette:


Wilma:
130, 150, 180, 400, 510, 550, 560, 610, 670, 710.



Joukje:


Angelique


Zoals jullie zien hebben Ellen en ikzelf een kaars bekleed.
Morgen word er op dit blog een tutorial meegeplaatst.
Dus even geduld.....

Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 3 Januari tot 18.00 uur.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.
Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky.
Heb je geen blog? Kun je toch meedoen door je kaart te mailen naar:

Anita
derwents@live.nl

Allemaal hele fijne feestdagen gewenst van het hele team!!!



7 opmerkingen:

  1. Ha dames,

    Ik ga weer mijn best doen om mee te doen aan de challenge.
    Ik zie dat de te winnen prijs dezelfde is als van challenge 22. Hiervan is de prijs (tot nu toe) nog niet toegewezen. Gaat dit nog wel gebeuren? Stond wel in een bericht namelijk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi, dit is mijn eerste bijdrage aan deze Challenge, heb de derwents nog niet zo lang. Maar wat is dat toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie voorbeelden!! ook een leuk tutorial met kaarsen. wat een leuk idee, ik wist niet dat het kon. het was alleen bekend met servetten.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik jullie blog tegen kom zeg! Ik ben net begonnen met de kleurenpotloden van Derwent en nog erg zoekende hoe het werkt. je hebt er een volger bij ;)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt en de kaars ga ik zeker ook eens proberen te maken had de kertskaartjes al allemaal weg dus de eerste voor volgend jaar is gemaakt.ik lees hier boven in het berichtje van ellen over de challange 22 daar heb ik de winaar ook nog niet van gezien. en bij deze wil ik iedereen fijne feestdagen en een goed uiteinde en een gezond 2012 wensen groetjes muuske(margo).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stom stom,wel op mijn blog gezegd dat ik met de challenge meedoe, maar vergeten mijn link te plaatsen. Nu dan toch nog geplaatst.
    Fijne jaarwisseling iedereen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op de valreep nog even een kerstkaartje geplaatst :)
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012!grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie