woensdag 3 oktober 2012

Derwent & Prismas 18

Goedenmorgen,  de tijd vliegt en we zijn alweer in de herfst aangeland. 
De winnaar van de vorige challenge is geworden: Melody, gefeliciteerd. Je mag Gast DT zijn voor de volgende challenge, neem even contact met ons op. De prijs schuift een challenge verder.

De opdracht voor de komende drie weken:

HERFST
Bij genoeg deelnemers (min 15) gaat de volgende prijs eruit:

?


De bijdrage van het DT-Team:


Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 23 Oktober tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr.Linky.

Team Derwent & Prisma's

9 opmerkingen:

  1. Even een vraag als vorige gast DT-lid: er waren toch 15 deelnemers? Waarom schuift de prijs dan door en krijgt Melody de prijs niet?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ger janne link 13 is leeg en ook bij link 15 is niets wat bij de challenge hoort,vandaar

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Weeral heel mooie creaties van het DT

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo het is al weer eventje geleden dat ik aan de challenge mee heb gedaan maar heb weer een kaartje gemaakt en geplaatst .De voorbeelden van het D zijn weer prachtig. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal,

    Een leuke challenge voor deze periode van het jaar. Succes iedereen.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeelden. Heb voor mijn kaart de herfstkleuren gebruikt. Een leuke Challenge, want ik hou van deze kleuren.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, ik houd van herfst en de kleurtjes die daar bij horen. Ik doe ook eens mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb juist jullie blog ontdekt en stuur daarom ook graag mijn kaartje in

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb mijn kaartje nog geplaatst.
    net op tijd.
    groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie