dinsdag 14 mei 2013

Revolver Babe....

Goede morgen allemaal....

vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.
Dit keer heb ik gekozen voor één van de schattige 'Young Rebel' stempels van Nellie Snellen; Revolver Babe.
Revolver Babe heb ik ingekleurd met Prisma Premier kleurpotloden.
Het  DP is van Basic Grey - Origins. 
De border heb ik gemaakt met een MFD023 van Nellie Snellen. Door de kleine gaatjes heb ik een organzalintje geregen. 
De gele bloemetjes zijn uit mijn voorraaddoos en de groene bloemen (licht en donker) heb ik gemaakt met een Floral Punch van Nellie Snellen. In de harten van de groene bloemetjes heb ik dewdrops geplakt.
Ook de takjes zijn gemaakt met een Floral Punch van Nellie Snellen.
Het DP, de bloemen én de houten vlindertjes (Xenos) heb ik bewerkt met Distress Ink - Walnut Stain.

Hieronder een close up van Revolver Babe. 
De spikkeltjes op de achtergrond zijn gemaakt met een satéprikker waar ik een heel klein puntje afgeknipt heb en vervolgens in een druppel Distress Ink - Walnut Stain gedoopt heb. Een goedkoop alternatief voor achtergrondstempels....
Voor Revolver Babe heb ik volgende kleurpotloden gebruikt:
gezicht: 927-939
wangen: 923
haren: 948-1082 
hoed: 1089-912-923
shirt: 1089-912
halsdoek: 911-908-923
gilet: 946-948
revolver: 1082
riem: 923-916
rok: 911-908
kousen: 916
laarsjes: 946-948
ondergrond: 911-908

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren...
Allemaal bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer.
Een hele fijne dag gewenst.
xxAngela

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooie gemaakt en wat een leuk idee om met een sateprikker wat stipjes te zetten, maakt het net wat levendiger.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi Angela!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Angela.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Angela
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een fris en vrolijk kaartje en mooi ingekleurd.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie