dinsdag 5 november 2013

Merry Christmas


Een hele goede morgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien, het eerste kaartje dat ik hier plaats als DT-Lid van dit superleuke blog.

de basis van mijn kaartje heb ik gemaakt met een Go-Kreate mal, het DP is van Maja design, vintage winter.
Alle gebruikte stempels zijn uit de nieuwste Magnolia collectie en ook de labels en de boompjes zijn van Magnolia.
Verder heb ik nog een papieren doily, wat crispy lint, bloemen en een strik van Seam Binding gebruikt

Ik heb mijn afdrukjes gekleurd met zowel de Derwents als de Prisma's.
Tilda: 
- Huid: PC927, PC939, PC928
- Haar: PC1099
Kleding: PC1023, PC1079

Wegwijzer: 
C560, C530, C510

Baby Rudoph: 
PC1084, PC946, PC935

Hopelijk halen jullie hier wat inspiratie uit.
Een hele fijne dag allemaal.

Liefs,
Diana
xxx


7 opmerkingen:

  1. Super scheetig kaartje. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,
    erg leuke kaart !
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat een prachtig kerst kaartje

    mooi zacht blauwe tinten

    met nieuwe magnolia stempel

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een prachtig kerst kaartje

    mooi zacht blauwe tinten

    met nieuwe magnolia stempel

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom Diana.. En wat een super mooi kaartje... Hou wel van de zachte kleurtjes...


    Liefs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Diana.... prachtige kleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie