zondag 22 december 2013

Kerstkaart Mo Manning - Taste of Winter.

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien. Ik heb een kerstkaart gemaakt met een label erachter. Ik heb de mooie digi van Mo Manning - Taste of winter gebruikt.  


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Haar - broek - slee - sjaal: 179 - 176 - 177.
Muts - jas - laarzen - sjaal - handschoenen en alles eromheen: C390.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Mo Manning - Taste of Winter.
Scrappapier Echo Park Paper - Winter Time.
Marianne Design Creatables LR0270.
Marianne Design Creatbales LR0240.
Martha Stewart Silicone Mold Decorative design (ster).
Lichtgewicht klei Martha Stewart.
Kant en Stickles Star Dust.
Distress Ink Walnut Stain.
Plakparels/sterren.

Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve Groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en zo mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige labelkaart, mooie kleuren en de digi is ook een plaatje, groetjes en alvast fijne feestdagen, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, zachte kleuren ...
    Super leuke kaart!

    Liefs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie