zaterdag 22 maart 2014

Bestie-Dancing Daphne.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij met de digi van Bestie-Dancing Daphne. Ze zijn zo leuk de Besties. Verder heb ik verschillende mallen van Joy!crafts erop verwerkt. Ben ook weer eens een keertje aan het borduren geweest. Is ook wel weer eens leuk om te doen. Normaal zou ik niet zo gauw blauw/geel pakken, maar ik denk dat ik het nu wel vaker ga pakken!!!


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Hoed, sokken en mouwen: 140 - 120.
Haar en schoenen: C560 - C590 - C600 - C520 - C680.
Blaadjes: 168 - 174.
Strik en jurk: 185.

Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Astrid.

1 opmerking:

  1. Beautifully done - you could not ask for prettier colors!!! Bravo!
    Sandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie