zondag 24 augustus 2014

Vlinders

Hallo allemaal

Vandaag ben ik aan de beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Zoals veel mensen wel weten ben ik gek op vlinders, we hebben er ook veel in onze tuin fladderen.
Vandaar maar weer een vlinderkaart.


De Besties digi heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft,
de volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid -C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding-C690-C210-C280
Vlinder-C480-C460-C210-C280
Schaduw-C670

Verdere materialen:
Paperpad van BoBunny-Isabella
Stansen: Tim Holtz, Magnolia en Spelbinders
Verder: plakparels, stukje kant en roosjes

Ik hoop dat jullie de kaart ook leuk vinden!

De  challenge  ANYTHING GOES loopt nog!
Je kunt meedoen t/m 9 september.
Het zou leuk zijn als jullie allemaal de potloden pakken en meedoen aan de challenge.

Bedankt voor jullie bezoek, en allemaal nog een fijne zondag!
Lieve groetjes Joukje

1 opmerking:

  1. Wat een leukerd is dit Joukje. Mooi vind ik deze kleurencombinatie van grijs, roze en zwart. Het meisje is zo leuk met haar "knijpoogjes" en je hebt haar prachtig ingekleurd. De hele kaart is schitterend tot in de puntjes afgewerkt..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie