woensdag 22 april 2015

Bunny Sailor.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de nieuwe lijn van Seashore zien. Er is een prachtig mooi Paper Bloc uitgekomen, wat heel erg leuk is te combineren met de Seashore Clear Stamps. Ik heb er de lieve stempel van ScrapBerry's bij gebruikt.


De stempelafdruk heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Klein konijntje, broek groot konijn en deel kleding: 231 - 233.
Konijn,  deel bootje en verrekijker: C560 - C590 - 283.
Binnenkant oren, neus en blosjes (wangen): 131 - 191.
Pet, deel kleding en zeil schip: C310 - 247 - C680.
Wiel boot, knop mast en knopen jasje: C540.

Denken jullie nog aan onze Challenge.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm weer helemaal super Astrid.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee, om dit scheetige afdrukje te gebruiken bij de stoere vuurtoren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie