vrijdag 8 mei 2015

Cleopatra...

Goede morgen bloggers...

vandaag mag ik jullie weer een kaartje voorschotelen.
Het is deze keer een kaartje in Egyptische sferen geworden en ik heb daarvoor Cleopatra van Sassy Studio Designs gebruikt.


Cleopatra heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft en daarna door de Double Do XL gedraaid met de Nestability Reverse Wonky Rectangle. Van haar kleding heb ik het bovenlijfje en het 'rokje' gepaperpieced; hier heb ik Marrakech van Basic Grey voor gebruikt. De rest van het designpapier is hier ook van.
 De dromedarissen/kamelen (?) en de piramides zijn uitgesneden met mijn Silhouette. De 3 achtergrondjes zijn ook gemaakt met de Nestability RWR. Omdat ik het accent op Cleopatra wilde leggen én omdat het achtergrondpapier al druk genoeg is, heb ik als enige 'versiering' wat eyelets gebruikt.

Voor de liefhebbers heb ik hier de kleurnummers waarmee Cleopatra is ingekleurd:
#haar en ogen: C630
#huid: C170-C560
#lippen: C540
#oorbellen: C320-C590
#armbanden: C590
#jurk: C320

Ben benieuwd wat jullie er van vinden....

Denken jullie nog aan onze mannenchallenge.... inzenden kan nog tot en met morgen 9 mei 23.55 uur

xxAngela

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie