zondag 28 juni 2015

Bruintje de beer & vrienden

Hallo allemaal,

Vandaag is de eer terug aan mij, om op dit blog van Kleuren met Potloden, iets te plaatsen.
Laatst kwam ik op een Amerikaans blog een reeks mooie, leuke tekeningen tegen en daar heb ik ééntje van uitgekozen, om er een kaart mee te maken.


De tekening heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Beren + Eland C510 (Brown)
Boomstam C630 (Brown Earth)
Gras C420 (Green), C430 (Pen Green), C410 (Dark Green)
Boompjes C420 (Green), C410 (Dark Green)
Lucht C330 (Blue)

Het frame is gemaakt met Timeless Rectagle Nestabilities van Spellbinders.
De klimopranden komen uit de set Lr0206 Creatable Ivy van Marianne Design.
Voor de bessen gebruikt ik de pons FLP039 Holly berries-mini set van Nellie Snellen.
Frame tekst is van Crealies.
Het scrappapier komt van bij Pipoos.


Denken jullie aan onze "Alles Mag" challenge waar je nog tot 7 juni kan aan deelnemen.
Je kan er leuke digital stamps van onze sponsor Rick St. Dennis mee winnen.

Nog een fijne zondag.
Groetjes,

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie