vrijdag 16 oktober 2015

Kerst

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier bij Kleuren met Potloden een kaartje te plaatsen.
In deze oktobermaand loopt momenteel onze challenge met als thema "KERST".
Heb je voor die dagen  je kaarten nog niet klaar, dan is dit misschien wel hét moment om ze  te maken.
Je kan gelijk meedoen aan onze challenge en kans maken om er een leuke Moreheadstempel, geschonken door onze sponsor, HobbyPost,  mee te winnen.

Lukt het me om  jullie te inspireren?

Dit plaatje heb ik op Pinterest gevonden en heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.

De kleuren die ik hiervoor heb gebruikt vind je hieronder.
Huid: C560 peach, C180 blush pink 
Bruine tinten: C510 brown, C530 pale brown, C630 brown earth, C590 ochre
Groene tinten: C410 dark green, C420 green
Rood: C130 deep red
Grijs (kasseistenen): C690 steel grey

Afwerking: glitterglue en vintage photo distress ink


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met een mooi en prachtig ingekleurd stempeltje. Toppie Carla!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kerst kaartje is dit weer geworden Carla, heel mooi geheel.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie