woensdag 20 juli 2016

een kaartje

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat jullie weer komen kijken op ons blog. Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Ik heb een kaartje gemaakt met een meisje met een prachtige mand bloemen achter zich. Vond het er wel lekker zomers uitzien met dit weer.
ik heb er nog geen tekst op gedaan omdat ik nog niet weet waar ik het voor ga gebruiken.
Ik heb haar weer gekleurd met de derwent colorsoft kleurpotloden.
de kleuren zal ik straks onderaan zetten.


Ik heb voor de vorm een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


kleurnummers:
huid: 560-570-550
haar: 530-510
jurk: 230-220-250-240
bloemen: 200-140
gras: 400-440
achtergrond: 360

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoop dat de zomer nu eindelijk begonnen is. Voor velen is het nu vakantie dus voor iedereen die op vakantie gaat:  Geniet er van.


4 opmerkingen:

  1. wat een prachtig ingekleurd meisje, zie ziet er echt heel frêle uit! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Mooi zoals je de stempel hebt ingekleurd!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, mooi stempel, mooi model kaart en prachtig gekleurd.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart weer Annemarie!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie