zondag 30 oktober 2016

Helloween.......




Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen op ons gezellige blog. Dit keer met een Helloween kaart met een digi van Tiddly Inks. Ik heb niks met Helloween maar vind de kaarten wel altijd leuk om te maken.
Ik heb een correspondentiekaartje van de HEMA bewerkt met te gekke krijtjes. Ik heb een paar sterrenstickers vooraf geplakt en na de eerste laag met geel heb ik gestempeld met clear embossing poeder en vervolgend meer kleur aangebracht met de krijtjes. Daarna met een goede zwarte stift de boom en het gras op het kaartje getekend. De digi gekleurd met mijn Faber Castell potloden en vervolgens uitgeknipt en op het correspondentiekaartje geplakt. 

De volgende kleuren heb ik voor deze digi gebuikt:
199- 181-234-232-273-271
185-121
175-185-182
263-189-132-102

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie alle nog een hele fijne dag en graag tot de volgende keer.
Lieve

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie