maandag 28 november 2016

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer zorgen voor wat inspiratie. Natuurlijk hebben jullie allemaal al gezien wat een leuke sponsor we deze maand hebben bij de challenge. Deze maand is dat Di's DigiStamps. Ik vind dat ze prachtige digi's heeft en wil jullie daar vandaag dan ook een kaartje mee laten zien in winterse sfeer.




De digi heet Christmas Catch Mice en heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.

Het gebruikte papier is van Authentique "Cozy".

Ik ben begonnen met een basis van kraft in de maat 15x30 cm.
Hierop het rode cardstock van Aurelie in de maat 14,5 x 14,5 cm.
Hierop het designpapier van Authentique in de maat 14x14 cm.
Vervolgens uit het designpapier nog 3 stukjes gesneden (8,3 x 12 cm en 6 x 11 cm en 2,5 x 15 cm).
Alles gemat op het rode cardstock.
De stempel is 10,5 x 11,5 cm.
Als laatste de kaart afgemaakt met een sjaal en handschoenen met een stans van Precious Marieke en een paar plakpareltjes

De gebruikte kleuren potloden zijn:
Rood: 121, 219, 217
Blauw: 154, 153 en 181
Tak: 176, 178, 177
Vacht: 181, 280, 179, 189, 187
Bessen: 225, 219, 118, 129
Groen: 173, 267

Zoals je ziet heb ik best veel verschillende tinten van1 kleur gebruikt. Hierdoor kun je meer diepte in de kleur krijgen en dus een mooier resultaat. Ik heb deze keer gekleurd van donker naar licht. dus eerste de donkerste gedeelte gekleurd en zo langzaam uitgewerkt naar lichtere kleuren.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook mee te doen aan onze challenge en wie weet word jij dan de winnaar van een paar leuke digi's van Di's DigiStamps.


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Aartje! de stempel is zo schattig en een mooie layout.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Aartje! Wat heb je de digi weer geweldig ingekleurd; top!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie