zaterdag 28 januari 2017

Hoera, in blijde verwachting.

Hallo allemaal,

Mijn zus vroeg pas of ik een kaart kon maken voor iemand die in verwachting is. Het was even verzinnen wat ik zou gaan maken. Er zijn zoveel materialen die je erbij kan gebruiken, dat het soms moeilijk is welke je gaat kiezen. Als het goed is, dan heeft diegene voor wie de kaart bedoeld is, deze al in de bus gekregen en ik hoop dat ze de kaart ook mooi vindt!!! Zelf vind ik het een lieverdje geworden en vond ik het eigenlijk zonde, dat ik de kaart al weg moest doen, want normaal laat ik de kaarten altijd even op het dressoir staan. De stempel is Tilda - Gift from Heaven. Verder heb ik allemaal verschillende merken stansen gebruikt.


Ik heb de stempel afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Jurk, strikken in haar en op schoenen: 138 - 160 - C280 - C680.
Haar: C560 - 283 - 177 - C680.
Schoenen: 232 - 234 - 199.
Huid: 132 - 189 - 191.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Wat een gave kaart weer Astrid! Prachtige kleuren en het staat weer bol van de schitterende details! Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie