vrijdag 3 februari 2017

Oh là là...



Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te plaatsen op het gezellige blog KMP. Mijn vader is afgelopen vrijdag 81 jaar geworden. Ondanks de hoge leeftijd geniet hij nog steeds van mooie dames. De digi's van Kenny K verlenen zich hier uitstekend voor. Zo heb ik deze mooie dame met prachtige ronde billen gecombineerd met een les van Kit and Clowder.

Ik heb dan geen andere dingen eraan toegevoegd omdat ik vond dat de afbeelding de eyecatcher moest blijven. De gehele afbeelding heb ik gekleurd met mijn Luminace potloden. De glitter en de sterren zijn erop gezet met een witte gelpen.

Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb kunnen geven en dat jullie haar mooi vinden.

Tot de volgende keer maar weer.





2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Petra; prachtig gekleurd weer! De dame mag dan de eyecatcher zijn.... vind je achtergrond ook geweldig goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal bij Angela aan. Deze dame trekt inderdaad de aandacht, maar je achtergond js ook heel mooi gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie