maandag 8 mei 2017

Bloemen labeltjes


Hallo creatieve blogger,

Nou ben ik dol op labeltjes om aan aardigheidjes te hangen en deze labels heb ik gemaakt voor aan een boeket bloemen. Je kan er altijd een kaartje van de bloemist bij hangen maar vind het leuker om zelf kaartjes te maken.







Heb de bloemen uit een set van Claritystamp gekleurd met de aquarelpotloden A.Durer van Faber-Castell. Het is weer een nieuw potlood voor mij om mee te werken, heb in het verleden wel met aquarel verf gewerkt maar dit is toch weer een heel wat anders (maar wel heel leuk). Wat me gelijk wel op viel is dat de kleuren en ook de nummers van de aquarel gelijk zijn met de Polychromos.


Ideaal om deze te combineren denk ik, maar ik ga me daar nog even verder op storten en dan zal ik je het in een video laten zien. 

Heb vandaag even geen kleur nummers voor je wat was zo lekker bezig met van alles te proberen dat ik dat vergeten ben maar volgende keer zal ik de nummers bijhouden welke ik gebruik.

Hoop toch dat ik je heb kunnen inspireren met deze bloemen labels.



2 opmerkingen:

  1. Soms heb ik gewoon zin 'om te kleuren', dit is een heel leuk idee om dan die plaatjes op te verwerken. Met welke mal heb je misschien die labels uitgesneden? Heel leuk met dat stichted randje. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, al die labels! Ik heb de A. Durer potloden ook (de grootste doos) en vind het super om er 'gewoon' mee te kleuren en ook om ze met een waterpenseel te gebruiken. Heerlijke potloden!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie