dinsdag 26 september 2017

Believe in the Magic of Christmas.

Hallo allemaal,

Het is nog wel geen winter, maar je kan alvast maar aan de kerstkaarten beginnen, want voor je het weet is het al zover. Dit keer heb ik er een doorkijkkaart van gemaakt met de schattige Tilda - Little Rudolf.


Leuk winters landschap ertussen gedaan en natuurlijk mogen de schattige hertjes niet ontbreken op de kerstkaart. Verder er nog wat glitters erop gedaan en op het hart van het jasje wat Glossy Accents.


Ik heb Tilda ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Gezicht: 132 - 189 - 191.
Deel muts, jas en handschoenen: 225.
Hert, haar en laarzen: C560 - 283 - 176 - C680.
Broek, deel muts, deel jas, hoeven hert en knoop: 232 - 233 - 181.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie