maandag 5 februari 2018

Squirrel

Hallo lieve lezer,

Soms heb je stempels setjes liggen waarvan je handen
kriebelen om er mee aan de slag te gaan. 
Zo ook deze Eekhoorn van Spelbinders.


Heb eerst de stempel afgedrukt met memento ink
op DCP papier, daarna ingekleurd en toen uitgestansd,

Na een avondje heerlijk kleuren ontstaat dan de vraag,
welk papier kies ik bij deze eekhoorn?

Normaal kies ik eerst papier en dan ga ik pas kleuren.
Deze keer had ik het omgedraaid.
In een wat oudere paperpad van Graphic45  "An Earie Tale" heb ik bijpassend
papier gevonden.


Ik heb gekleurd met Faer Castell
Rood: 124 217 142
Groen:  174 168 177
Bruin: 187 179 283 188

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren
met deze kaart.


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en warm in deze herfstkleuren.
    Ook leuk te lezen dat je soms ook eerst kleurt en dan papier zoekt in plaats van andersom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurd Lydia, het is een mooie warme kaart geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie