dinsdag 3 april 2018

Happy birthday to you... magnolia


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag een inspiratiekaartje op het blog van Kleuren met Potloden
Dit kaartje staat ook als voorbeeld bij de lopende challenge, hier kun je nog 4 dagen aan meedoen! Het thema van deze challenge is: 'verjaardag' en het afdrukje moet natuurlijk ingekleurd zijn met potloden wil je mee kunnen doen aan de challenge. 
Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met het lieve magnoliaatje met haar feestmuts op! 
Voor dit verjaardagskaartje heb ik design papier gebruik van Stampin Up. Verder heb ik met de ballonnen stans van Stampin Up twee roze ballonnen uitgestanst. 
Ik wist niet zo goed waar ik mijn tekst wilde stempelen, omdat er eigenlijk geen plaats meer over was op de kaart zelf. Tot ik op het idee kwam om het in een van de ballonnen te stempelen. 
De tekst 'happy birthday to you' heb ik in de grote roze ballon gestempeld. 
Onder de ballonnen heb ik een zilver draadje van Stampin Up bevestigd en op de ballon nog een zilver strikje. Al met al wel een feestelijk verjaardagskaartje toch!? 

Ik heb het lieve magnoliaatje ingekleurd met de derwent coloursoft potloden, de volgende kleuren heb ik hiervoor gebruikt:

C-560 peach, C-180 blush pink, C-520 dark brown, C-100 rose. 

Doe nog gezellig mee aan de challenge: verjaardag!
Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk zeg, mooie kleurtjes. Ik dacht eerst wel dat dit heel wat anders is dan jullie altijd maken :-) groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat een geweldig lief verjaardagskaartje.
    Prachtig ingekleurd en wat zijn de kleurtjes geweldig. Ik hou ervan!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie