woensdag 30 mei 2018

Best adventure.

Hallo allemaal,

Wij als DT mochten weer een digi uitkiezen van Polka Doodles. Ik heb voor de leuke digi Puddle Adventures gekozen. Deze uit gestanst met de grote mooie vlag met kruis steekjes aan de zijkanten. Toen ik deze digi zag, had ik gelijk, daar ga ik de schattige aapjes bij gebruiken. Dit keer ook een cadeau in de ene aap zijn pootjes gestopt, al slingerend aan een palmboom. Natuurlijk mogen de banen ook niet ontbreken. Bij deze digi vond ik de tekst Best Adventure, ook erg leuk passen.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Haar, zakken op de rugzak en schoenen: C560- 283 - 177 - C680.
Embleem pet, broek en deel rugzak: 173.
Pet, shirt, sokken en water: 146.
Huid: 132 - 189.


Natuurlijk mogen de bananen ook niet ontbreken op de kaart.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Adventure kaart vinden!!!Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Superleuk deze "adventure" kaart Astrid. Een mooie combi van een mooi ingekleurd afdrukje met die vrolijke en ondeugende apen. Leuk bedacht en heel gaaf uitgevoerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaart, Astrid!!
    Liefs Jolanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart Astrid!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die leuke ondeugende aapjes passen perfect bij de mooie digi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie