donderdag 7 juni 2018

Hallo...........

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer voorzien van een kaartje. Binnenkort start onze nieuwe challenge ik hoop dat vele van julli gezellig mee gaan doen. De eerste week van juni zi er alweer bijna en qua weer mogen wij niet klagen. Daarom laat ik julli dit vrolijke kaartje zien wat ik overigens al maanden geleden heb gekleurd. De stempel inclusief mal komt bij de Action vandaan.

De volgende kleurtjes heb ik gebruikt
103-129-124-127-135-123-119 alle Faber Castell

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven want dit is toch wat wij elkaar geven
Ik doe weer even een blog rondje, inspiratie en ideetjes bij jullie opdoen.

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer.          
Lieve,




1 opmerking:

  1. Toffe kaart, leuk hoe je al die verschillende materalen, stempels gecombineerd hebt met je mooi gekleurde vlinders.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie