vrijdag 20 juli 2018

Holidays.

Hallo allemaal,

Vandaag een zomerse kaart. We mochten een digi uit kiezen en ik ben aan de slag gegaan met de schattige digi van The Paper Shelter - Hammock Days. Ik vind het een leuke digi om er een doorkijkkaart van te maken. Het patroon heb ik al een keer eerder gemaakt en kan je hier vinden.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Topje, haarband, bloemen op plaid en deel beker: 109 - 113 - 115 - 117.
Touw Hangmat: C560 - 283 - 176.
Citroen en deel beker: 105 - 107.
Hangmat en rietje: 156 - 153.
Huid: 132 - 189 - 191.
Boek: C560 - 177.
Plaid: 171 - 168.
Haar: 231 - 199.
Oog: 168.


Ik zou zeggen waag een kansje, wie wil er nu niet van die leuke/mooie digi's van The Paper Shelter winnen!!! De Challenge loopt tot 7 Augustus 20.00 uur. Het thema is makkelijk: Alles mag.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Wow Wat een prachtige kaart Astrid !
    Heel mooie vrolijke kleurtjes en wat een gaaf ingekleurde digi .
    Leuk modelletje ;
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk kaartje en wat leuk zo'n doorkijkje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf is deze Astrid.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie