vrijdag 16 november 2018

Winter.

Hallo allemaal,

Voor deze creatie heb ik de Sneeuwbal van Dutch Doobadoo gebruikt. Dit keer een stempel van Magnolia - Tilda with Little Rudolf erop verwerkt. Het papier wat ik ervoor gebruikt heb is weer een oudje van Maja Design - Fröjdefull Jul.


Ik heb Tilda ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Gezicht: 132 - 189 - 191.
Deel muts, jas en handschoenen: 225.
Hert, haar en laarzen: C560 - 283 - 176 - C680.
Broek, deel muts, deel jas, hoeven hert en knoop: 232 - 233 - 181.


Nog wat Star Dust glitter van Stickles erop verwerkt.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie