zaterdag 16 maart 2019

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Vandaag eens een jongens/mannen kaart. Die maak ik niet zo vaak, maar ik vind ze altijd wel leuk om te maken. Ik ben aan de slag gegaan met de leuke en schattige digi van The Paper Nest Dolls - Owen Building Birdhouse. The Paper Nest Dolls is onze nieuwe sponsor. Daar zijn wij erg blij mee als DT. Deze maand sponsoren ze onze Bingo Challenge, die 10 Maart van start is gegaan. Voor de kaart heb ik al een wat oudere Paper Pad van Maja Design gebruikt. Ik had een vel met afbeeldingen van vogels erbij gepakt, maar je ziet er bijna niets meer van, nog hele kleine stukjes van de vogel. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Deel vogel en hamer en spijkers: 231 - 233 - 235.
Haar: C560 - 283 - 177 - C680.
Alles eromheen: 283 - C560.
Vogelnestje: C560 - 283.
Vogelhuisje: 283 - 280.
Huid: 132 - 189 - 191.
Deel vogel: 111 - 186.
Tuinbroek: 151 - 247.
Shirt: 231 - 233.


Er zat ook een postzegel met een mooie Vlaamse Gaai erop, in de Paper Pad, die heb ik uitgeknipt en erop verwerkt. Voor achter de afbeelding, heb ik ook een postzegel mal gebruikt, dat vond ik wel leuk bij de kleine postzegel staan. Nog een tag achter de afbeelding verwerkt. Deze zat ook in de Paper Pad. Daar heb ik alleen de tekst Happy Birthday nog in gestempeld. Bomen en nog wat houten vogels erop verwerkt, die mochten niet op de kaart ontbreken. Verder nog wat Hot-Fix Deco erop geplakt.


Denken jullie nog aan de lopende Challenge. Ik zou zeggen waag een kansje, want je kan 3 mooie digi's van The Paper Nest Dolls winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn jongens/mannenkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie