zaterdag 27 april 2019

Happy Easter

Hallo allemaal,
Vandaag is mijn eerste blogpost voor het Kleuren met potloden blog
als DT lid.
Ik wilde graag een stempel gebruiken van een merk waar ik
dol op ben en omdat ik ook dol op dieren ben,
wilde ik ook een dier kleuren voor mijn eerste post.
Omdat deze post rond Pasen is, leek het me leuk een konijntje
in te kleuren van Aurorawings.


Dit afdrukje is ingekleurd met Prismacolor potloden.
Dit zijn de kleurtjes wat ik gebruikt heb:

Gras:
Dark green - Peacock green - Spring green - Charteuse

Konijn:
Dark Umber - Black - Burnt umber - Sepia - Chocolate - Light Umber -
Siena brown - Burnt ochre - Beige - Cream - White - Putty beige

En dit is het kaartje wat ik gemaakt heb met dit afdrukje:


De tekst Happy Easter is van Noor! Design.
Als extra heb ik zwart met glitters embossing poeder gebruikt.
Omdat ik het konijn goed naar voren wilde laten komen,
heb ik een CAS kaart gemaakt.

Mocht je het konijntje willen kopen, kun je haar hier en hier vinden
bij de Aurorawings shop

Wat leuk dat je vandaag dit blog bezocht hebt.
Graag tot de volgende keer,
Liefs, 
Marion

4 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie