dinsdag 28 mei 2019

Time to Celebrate.

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien. Ik heb daar de schattige digi van Cupcake Treat - Whimsy Stamps (Sylvia Zet) voor gebruikt. Voor de basis van de kaart heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt. Verder veel vlinders op verwerkt. Op het licht roze gedeelte van de vleugels, heb ik met Spectrum Noir Sparkle Crystal Clear glitters op aan gebracht. Helaas is dat op de foto niet te zien. In het echt ziet dat er erg mooi uit.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Onderste deel muffin, beest, grond en blaadjes: C560 - 283 - 177.
Bloem, vleugels en deel muffin: 129.


Denken jullie nog aan de lopende Challenge, jullie hebben nog even de tijd om iets moois te maken. Ik zou zeggen, waag een kansje want we hebben een leuke sponsor, dit keer The Paper Shelter.

Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie